Promten van uw webwinkel

Enkele tips

De kracht van de waardebon
Als u een nieuwe bestelling krijgt van een klant kunt u er een waardebon of kortingsbon bij geven voor een vriend of vriendin. Op deze manier toont u klantvriendelijkheid en wint u nieuwe unieke bezoekers op uw webwinkel.

Buiten het feit dat u een mogelijke nieuwe klant erbij krijgt heeft u ook kans dat deze nieuwe klant ook zijn of haar waardebon zal verspreiden. Door middel van het bijvoegen van waardebonnen bij bestellingen zal uw klantenbestand groeien en zult u meer bestellingen realiseren.

Een extraatje
U kunt klantvriendelijkheid tonen door het bijvoegen van een klein extraatje bij elke bestelling. Als u bijvoorbeeld sierraden verkoopt, is het geen slecht idee om een klein flesje zilverpoets bij de bestelling toe te voegen.

Gratis monsters
Om nieuwe producten te promoveren bij uw klanten kunt u bijvoorbeeld een kleine hoeveelheid van een onbekend product of een kleine accessoire toevoegen aan de bestelling. Op deze manier toont u klantvriendelijkheid en maken uw klanten gelijk kennis met een onbekend product. Als dit bevalt heeft u een grote kans dat zij bij hun volgende bestelling meerdere producten of hoeveelheden bestellen.